Home Zakelijk Extra steuntje in de rug bij telefoondienst van onderneming

Extra steuntje in de rug bij telefoondienst van onderneming

0
Extra steuntje in de rug bij telefoondienst van onderneming

Als onderneming moet er veel ballen hoog worden gehouden. Naast de interne zaken is het van groot belang om goed klantencontact te hebben. Met behulp van hun ervaringen kunt u aanpassingen doen en progressie maken voor uw bedrijf. Klanten kunnen bedrijven vaak bereiken via de telefoon. Dit is een directe manier en zo kan er goed worden doorgevraagd. Ook als er problemen zijn bij de klant kunnen deze snel worden verholpen via de telefoon. Kortom via de telefoon is dé manier om in nauw contact te staan met klanten. Een goede telefoondienst is daarom cruciaal. Het bedrijf moet altijd bereikbaar zijn voor dringende zaken. 

Bizziphone inbound callcenter

Omdat het voor bedrijven vaak niet haalbaar is om altijd bereikbaar te zijn als bedrijf. Kan er een inbound callcenter worden ingeschakeld. Mede hierdoor heeft u geen zorgen meer over gemiste oproepen van klanten of potentiële klanten. Bij bizziphone zorgen ze voor een persoonlijke telefoniste met alle kennis van uw bedrijf. Zo kan deze telefoniste de bellers altijd te woord staan en ze voorzien van antwoorden. Zij zorgen ervoor dat de beller binnen 30 minuten is aangesloten en ze zijn bereikbaar in de avonden en het weekend. Bij deze telefoonservice zit je niet vast aan een contract. Het abonnement is dagelijks opzegbaar. Er zijn bij bizziphone verschillende pakketten beschikbaar. Zo is er voor elke onderneming, bedrijf een pakket met de meest gunstige voorwaardes en tarieven. Er zijn drie pakketten waartussen gekozen kan worden. Het starter pakket, het professional pakket of de prijs op maat pakket. Het starter pakket wordt het meest gekozen en kost 9,95 euro. Dit pakket is ideaal als het aantal gesprekken tot 100 gesprekken per maand blijft. De professional is 29,95 euro en gaat pas vanaf 100 gesprekken per maand. Als laatste bij de prijs op maat worden de tarieven bepaald in overleg. Dit pakket wordt vooral gebruikt voor grotere bedrijven en organisaties met specifieke wensen. In overleg kunnen er dan eenvoudig afspraken worden gemaakt over het inbound callcenter. Naast de drie hoofdpakketten zijn er nog aanvullende diensten, zoals het terugbellen op verzoek, avond en weekendservice en het persoonlijk opnemen.

Telefoondienst speciaal voor de advocatuur

Bizziphone heeft naast de normale inbound callcenters. Ook een telefoondienst advocatuur, deze persoonlijke telefonistes hebben veel kennis op het gebied van advocatuur. Voor bedrijven in de advocatuur kan deze telefoonservice een goede uitkomst bieden. Ook hier zijn de drie pakketten beschikbaar met dezelfde prijzen met ook dezelfde aanvullende diensten. Kortom het enige verschil is de kennis van de telefonistes, die zijn hierbij gericht op de advocatuur.